-
Критерії оцінювання результатів навчання учнів базової та повної загальної середньої освіти, які навчаються за Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти
-
Критеріїв оцінювання результатів навчання учнів (вихованців) у системі повної загальної середньої освіти
-
КРИТЕРІЇ оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти
Критерії оцінювання . Початкова школа
Методичні рекомендації, щодо оцінювання 1-4 класи
Державний стандарт початкової освіти
Критерії формувального оцінювання 1-4 класів
Перелік інструментів формувального оцінювання
-
- Оцінювання учнів 1-х класів
- Оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу у Новій українській школі
- Оцінювання учнів 2-х класів
- Оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу у Новій українській школі
- Оцінювання учнів 3-х класів
- Оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів Нової української школи
- Оцінювання учнів 1-х класів
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
-
Критерії оцінювання навчальних досягнень з англійської мови
-
Критерії оцінювання навчальних досягнень з біології
-
Критерії оцінювання навчальних досягнень з української мови та літератури
-
Критерії оцінювання навчальних досягнень із фізичної культури
- Критерії оцінювання навчальних досягнень з хімії
-
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики
-
Критерії оцінювання навчальних досягнень з математики
-
Критерії оцінювання з історії та основ правознавства
-
Критерії оцінювання знань з географії
-
Критерії оцінювання знань учнів з трудового навчання
-
Критерії оцінювання із зарубіжної літератури
-
критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики