- 
Критерії оцінювання результатів навчання учнів базової та повної загальної середньої освіти, які навчаються за Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти
- 
Критеріїв оцінювання результатів навчання учнів (вихованців) у системі повної загальної середньої освіти
- 
КРИТЕРІЇ оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти
Критерії оцінювання . Початкова школа
 Методичні  рекомендації, щодо оцінювання 1-4 класи
Методичні  рекомендації, щодо оцінювання 1-4 класи
Державний стандарт початкової освіти
Критерії формувального оцінювання 1-4 класів
Перелік інструментів формувального оцінювання
- 
- Оцінювання учнів 1-х класів
- Оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу у Новій українській школі
- Оцінювання учнів 2-х класів
- Оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу у Новій українській школі
- Оцінювання учнів 3-х класів
- Оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів Нової української школи
 
- Оцінювання учнів 1-х класів
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти
- 
Критерії оцінювання навчальних досягнень з англійської мови
- 
Критерії оцінювання навчальних досягнень з біології
- 
Критерії оцінювання навчальних досягнень з української мови та літератури
- 
Критерії оцінювання навчальних досягнень із фізичної культури
- Критерії оцінювання навчальних досягнень з хімії
- 
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики
- 
Критерії оцінювання навчальних досягнень з математики
- 
Критерії оцінювання з історії та основ правознавства
- 
Критерії оцінювання знань з географії
- 
Критерії оцінювання знань учнів з трудового навчання
- 
Критерії оцінювання із зарубіжної літератури
- 
критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики
