Сьогоднішній день у 7-Д класі був особливим! Вчителі інформатики Оксана Палій та музичного мистецтва Іван Шило провели інтегрований STEM-урок, який об’єднав, здавалося б, непоєднувані речі: сувору логіку інформатики та чуттєве музичне мистецтво.
Тема нашого дослідження: “Цифрові технології у світі музики. Використання штучного інтелекту при створенні контенту”.
На уроці ми не просто слухали лекції, а занурилися в практику цифрового аудіо:
Грали на віртуальній клавіатурі: Вчилися створювати власні мелодії за допомогою комп’ютерних програм. Підбирали ритми та такти: Зрозуміли, як структура та математика лежать в основі будь-якого музичного твору. Досліджували звуки: Дізналися, що таке консонанси (приємне співзвуччя) та дисонанси (напружене звучання) і як їх використовують композитори. Працювали як справжні звукорежисери: Редагували аудіофайли, застосовували ефекти та зводили треки.
Діти були в захваті! Вони побачили, що музика — це не тільки творчість, а й точний розрахунок, а комп’ютер — це потужний інструмент для втілення креативних ідей.